|
|
|
|---|---|
|
Jag antar att denna fråga har varit uppe ett antal gånger men jag frågar för säkerhetsskull en gång till ;) Jag skulle vilja ha AngelEyes på min E34 och har för mig att det fanns någon guide på någon hemsida men hittar den inte.. det finns ingen här som har lyckats montera AngelEyes på sin E34? Eller som möjligen vet adressen till en sådan sida.. Tacksam för svar. Stay tuned with my car! Länk | |
|
här e en till som gärna skulle vilja ha angeleyes på sin e34a. |
|
|
Det kommer till i kommer till e36 i mitten av sommarn.. Stod det i senaste bilsport. mvh B6......pga min inloggning inte funkar!!!!!! |
|
|
jojo att det finns till e36 har jag sett. Men finns det ej till E34a? Hade varit mäktigt med angeleyes på den. |
|
anderz |
vad är angeleyes? |
|
Det är det där lyset som nyare BMW har runt strålkastarna! -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
ser ut som ljusring |
|
|
Men e36:an har man ju kunnat köpa Angeleyes till nu ganska länge frågan är bara om det kommer till E34??? Är det ingen som vet om man kan göra det själv? Eller om någon kanske säljer hemmagjorda kit? Stay tuned with my car! Länk |
|
|
asso vad e själva ringen? dioder eller små lampor med ngn ljusfördelande ring framför sig? reflektor? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.