|
|
|
|---|---|
|
Har tänkt stoppa xenon till helljuset på min 7-serie, som har xenon på halvljuset som original. För allvarligt, extraljus på en 7-serie?! Nejtack. Men då är min tanke, kommer jag få ett felmeddelande för trasig helljuslampa? Det vill jag inte. Och isåfall, hur kommer jag runt detta, det ska inte plinga i onödan, då missar man dom viktiga plingen... (don´t cry wolf) There can be only one... | |
|
Kan tänkas att du får det.. men Xenonkungen har satser att köpa som fixar detta.. Länk |
|
Gemini__ |
Saxat från xenonkungen ang skillnaderna på deras kit: "Fungerar med nya bilar som har avancerad ljusövervakning t.ex. nyare VW, Audi, BMW, Mercedes etc. Basic - nej, ev i helljus Standard - ja Premium - ja, med canceller" |
|
Tackar för svaren, men jag har testat dom där kinagrejorna, som jag misstänker att xenonkungen oxå har, visserligen med skiftande kvalitetsgrader, men ändå, Finns nog en anledning till att det inte står "made in xioan Ying" på en enda (mig veterligen) del i en BMW. Jag ska ha hella eller boschxenon, då dom är jäkligt snabba vid upptändning, till skillnad från de 2 olika kinakiten jag oxå provat. Dessutom störde kinakiten ut radion bla, vilket inte boschkiten gör.... Så jag vill helst sätta nån lur-grej som inte kräver att jag köper från xenonkungen... There can be only one... |
|
Gemini__ |
"Xenonkungen Premium 35W HID baseras på Matsushita™ drivdon samt Philips™ HID xenonlampor. Matsushita anses tillverka världens främsta drivdon (jämte tyska Hella), och Philips äger samma renommé beträffande xenonlampor." Den billigaste satsen är tillverkad i Kina, sedan har vi Korea och den ovan vet jag ej. Finns Hella-satser här bla: Länk |
|
Under mektipset "elsystem generellt" finns beskrivning på relä/motstånd som eliminerar felindikering, kan användas på alla system. FP |
|
| man kan koda om ljusmodulen på bmw så funkar det | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.