|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
3-serien är snygg.. Men när gjordes faceliften? Går det att få en faceliftad 3serie för 100'? Eller det är bara drömmar? |
|
|
Du dissar alltså förslagen Saab 9-3 och Lexus IS200 rakt av?? Gör inte det innan du kollat in dom, är mitt råd! Men åter till 3-serien. Jag är inte helt hundra på vilken facelift du pratar om, men använd modellguiden här på Autopower så kommer saken att klarna :) |
|
|
Faceliften kom i och med modellåret 2002, dvs bilar tillverkade september 2001 och senare. Det går säkert att hitta faceliftade 316 och 318 för runt 100' men modeller med sexor är nog knivigare att hitta för dom pengarna. /// Erik |
|
|
Ok tack för infon.. Saab o Lexus vete fan.. Gillar inte design etc.. |
|
|
Nu letas det efter en 3-serie.. efter 2002.. Så ser ni något så skrik |
|
|
AAaaaaa! (skriker) På blocket finns hur många som helst. |
|
|
:)) - Jo men en bra, menade jag.. Dock börjar jag titta på SAAB 9-3 Sportsedanen vs. 3-serie.. Då är kanske inte SAAB för ful... Enor ser du en trevlig Saab så skrik då också.. |
|
| tyvärr är det svårt att hitta en e46 med faceliften för de pengarna. 318 ci med m-paketet är ju ett trevligt alternativ. hyfsat drag i motorn kombinerat med bra ekonomi. men jag förstår att du sneglar på de efter faceliften ser mkt trevligare ut enligt mig. jag är däremot svag för sedanen. men om du vill passa bilen efter din plånbok kanske en fin e36 323ti kan vara ett alternativ. inte riktigt coupé men åt det hållet. jag hade svårt för compacten tidigare men i rätt färg gärna svart, med vita blinkers och rätt fälgar ser den riktigt trevlig ut. dessutom blir den ju lite mindre och det passar ju parkeringarna. | |
|
850 stenhårt, finns en klockren i nyköping, först på plats gör ett fynd för förste ägaren var en avlägsen vän till H.M.K. ryktas det om i Malmö.... Mvh Asken A man that tries to listen twice as much as he speaks is learing to listen well. |
|
| Har du länk ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.