|
|
|
|---|---|
|
He j!! som sagt så letar jag lite efter en Fin 325:a e30 och tänkte leta lite i norge. Är det någon som vet nå bra norska sidor typ blocket bytbil som finns här i sverige. Alla förslag är jag jätte tacksam för Mvh // P | |
|
Här har du nåt, vet inte hur bra den kan vara. Men kan ju vara värt ett försökt. --> Länk 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Jonsson |
|
|
var ju rätt okey.. som bytbil här typ.. finns det någon sida som är mer för privata säljare tro ?? // P |
|
| Varför köpa bil i Norge?? | |
|
hittar ju inte någon fin bmw 325Im här i sverge som det verkar just nu iaf. Eller vet du kanske någon som vill sälja för en bra slant. Mvh // P |
|
| En snabb koll på tyska sidor... Länk Länk och det finns ju fler... | |
|
trist att man inte har så bra koll på hur allt ska gå till när man ska ta hem en bara. Känner mig lite osäker på pappersjobb försäkringar mm får leta här hemma istället tror ja. Någon gång dyker det väl upp någon fin Mvh Patrik |
|
|
har aldrig hört om nån svensk som importerat från norge och hit... det är nog den mest oekonomiska affären du kan göra, fin eller inte. norge har sjukt mkt högre bilpriser än i sverige, även på beg. bilar. /mvh jocke |
|
|
Länk haha, ja det är ju bara att göra en snabbsökning. Detta känns rätt dyrt i Norge. Man kan ju få en fin 525 90:a för 15000kr i Sverige. mvh |
|
|
Ja det verkar som så.. hehe får väl leta här i sverige då.. *suck* men verkar vara lite svårt att hitta en fin. fast man kan betala bra. // P |
|
| Scheisse vilka priser | |
|
har nu köpt mig 2 St Mteck II =) // WoX |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.