AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
824

Lite frågor om 3d och kampanj

Visa användare
145
tullan
525iam touring 03
Hur är baksätet i 3 dörrars om man jämför 5 dörrars? Är det lika stort, bara det att det är jobbigare att kliva in?

Läser på autowåx hemsida om kampanjen och där står att bla multifunktion till ratten ingår, regnsensor, farthållare samt klimatautomatik också är med. Är det den dyraste och största klimatanläggning som följer med alltså? Finns det någon vits med att välja till komfortpaket egentligen? Kampanjen ska väl gälla M paket samt advantage...varken multiratt, farthållare eller regnsensor ingår ju i dessa paket. Kan ni som beställt bekräfta att dessa följer med ändå och att man bara behöver lägga till pdc, belysningspaket samt aut avbländning egentligen för att ha komplett komfortpaket oxå?

Hoppas någon förstår vad jag skriver.... :)
Hej,

Jag kan bekräfta att det bara är att lägga till vissa saker för att få ett komplett komfortpaket. Vissa tillval ur komfortpaketet ingår i M-dealen. Jag kompletterade min för att få hela komfortpaketet.

M v h
Visa användare
145
tullan
525iam touring 03
å andra sidan kostar väl inte komfortpaket fullt pris om man tar det i samband med M sport...
Nej men jag fick inte räkna på priset för komfortpaket när jag köpte min bil med M-dealen, då dom menar att den är så kraftigt rabatterad ändå. Och det stämmer ju. Däremot fick jag rabatt på mina extra tillval. En del tillval ur komfortpaketet ingår ju som sagt i grundspecen för M-dealen.

M v h
Visa användare
427
Marcus555
X5 xDrive 40d M-sport -14
Audi A3 SB 1,8 TFSI -18
samma här som för mumkas... fick glatt lägga till belysning, speglar och lite annat, men jag kunde inte lägga till paketet...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.