|
|
|
|---|---|
|
Nu börjar väl folk trilla tillbaka från semestrarna. Vilka kommer? :-) Om det regnar bryter jag ihop. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. | |
| Det verkar ju som det ska bli riktigt fint och varmt på Måndag, ska bli kul att åka dit. | |
|
Jag kommer me 7:an å så blir det nog en e28 M535 . Bara det inte blir skit väder . Mvh Mattias . |
|
| Håller tummarna för solskenet! :) | |
|
Jag dyker upp, om solen gör det. =) //Micke Min sida Länk |
|
| Jag kommer och jag vet att PatrikM635 oxså ska med för att hämta sin pokal.... | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Glöm inte Brostugan i kväll!!! |
| Mycket trevligt :) | |
|
Instämmer till fullo! =) Min sida Länk |
|
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag med! =) Mvh Patrik |
|
Grattis till pokalen herr 635 //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
Tackar Joakim! MVH Patrik "Snart gift!" |
| Trevligt som alltid, kan knappast bli så mycket bättre ;) | |
|
Lite bilder finns här: Länk |
|
|
T.o.m jag släpade mig dit, har aldrig varit där på en BMW träff trots att jag bor i komunen. Med rådande väder trode jag faktist att det skulla vara knökfullt med BMWs där. Jag hade hoppats på att få se en livs levade äkta 2002 turbo (Har själv bara haft en kopia) Kul var det iaf =) Till nästa träff ska jag försöka få med mig 2 bilar som är betydligt intressantare att titta på än min ruttna ollonblåa 325a. (Polarens komentar när jag lackat bilen med första bästa fägrburk jag hittade i garaget "det där måste vara en variant på ollonblå") |
|
|
hmm, åkte förbi med båten och såg era fina bilar ! Verkade vara en fin uppslutning i sånt grymt väder! Hade gärna kommit i land men damen som var med i båten var rädd att hoppa up på bryggan med en tamp i handen så jag övergav idéen :-) |
|
|
Z3c 4 ever!: Det hade varit trevligt att träffas trots allt var det ganska länge sen du var där.... |
|
|
Ja d va ju ett trevligt ställe d där , å mycket fina bilar . Kul att s.frejd åkt från Hallstahammar , var det fler som hade lite längre res väg kanske ? För er som inte va kvar när Panteran me hemi snurran åkte , kan jag bara säga , Fy f######n va gött . Mvh Mattias . |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.