|
|
|
|---|---|
|
Hej, spolarmotorn fungerar ej. Torkarna går igång men den spolar inget. Vart sitter relät samt säkring som styr detta?. Det handlar om E30 325 cab. Har spänning fram på båda stiften i kontakten till pumpen på tändningen!?, utan att ens dratt i spaken? Mvh Henke | |
|
Kortis i pumpen? Mvh Henke |
|
| eller smuts i pumpen.plocka veck o gör rent... | |
|
Ska göra rent den o se om jag kan köra igång den vid sidan om. Men det känns skumt att jag har spänning fram på båda stiften i "neutralt" läge på spaken?!. Ingen som vet vart relä samt säkringen sitter? Mvh Henke |
|
| Inga som har några ideér?. Någon som har elschema över detta?. Mätte på stiftet till spolarpumpen och där har jag 12 volt på båda två. Sen när jag drar i spaken så går det ner till noll volt o sedan upp till full kräma igen? | |
|
Oj, har glömt o skriva här angående problemet. Efter en stunds mekande med elen så kom jag fram till att matningen går direkt till kontakten vid pumpen o sedan vidare till torkar- spaken där jag hittade ett elfel. Den fick aldrig jord när jag drog i spaken. Så nu vet ni det om någon har samma problem någongång. Mvh Henke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.