|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag har ett underligt problem. Jag hade lite problem med min 325I E36 att den kokade så jag bytte termostat och pump samt nytt fräscht kylarvatten och luftade den ordentligt. Verkade som det löste problemet... trodde jag! Nu när man åker inne i stan så stiger tempen om man står still i kö för länge. Viskokopplingen kan man tro, MEN den stiger även när man kör i typ 120 - 130km/h. Grejen är den att om man slår på full värme och full fläkt så sjunker tempmätaren fort som fan till det normala igen! Vad skjutton kan detta vara? Känns jävligt low-tech i mina ögon och öron! =) Tacksam för lite synpunkter och svar! / Johan | |
|
Luftat ordentligt skriver du varför jag blir fundersam. Grejen är att det brukar va riktigt jobbigt att få ur all luft. Min kärra: Länk |
|
| Allright ska man kanske lämna in till verkstad för en ordentlig luftning då? Kylaren har jag som tanke att man kanske ska byta. Det är väl den jag inte bytt i kylsystemet nu men varför går tempen ner när man har på full värme och fläkt? Mysko! | |
|
Har du kännt på kylaren så den inte är igensatt någonstans? Mvh Anton |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.