AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
911

Vad kan jag begära för min e46a?

Visa användare
400
Bamsehalvar
320D -00
524TD -85
Hej, funderar på att sälja min bil och undrar vad jag kan tänkas begära för den.

Bilen är en Bmw e46, 320d från 00.

Den har gått ca 7600.
Svart skinn med sportstolar. Bra skick, förarstol lite slitet.
M3 paketet eller vad de nu heter.
Vita blinkers byt runt om. (orginall finns)
Sänkt (Orginall finns)
Solarplexus toning.
Bra i lacken.
Xenon.
Motorvärmare.
Armstöd.

Jag har nu 18tummare på nu, tror ni de försvinner många köpare med stora fälgar så det är bättre jag satter på 17tummarna jag har?

samma fråga med sänkningen, vara eller icke vara?

[url=Länk

[url=Länk

[url=Länk

Lite bilder så ni ser hur den ser ut.

Tackar för hjälpen på förhand.
Visa användare
400
Bamsehalvar
320D -00
524TD -85
Funkar inte länkarna finns de här..

Länk

Länk

Länk
Visa användare
400
Bamsehalvar
320D -00
524TD -85
Kom på lite mer:

multifunktionsratt.
Nya bromsar.
Fulstämplad servisbok.
Svensk såld.

sen annat som elhissar,larm,stolsvärme, elspeglar +värme i dem, farthållare,träinredning, färddator, fälbart säte bak, skidsäck.

Ex
940
ExHonda
325i Coupé -94
528i Touring -97
snabbtitt på blocket skulle jag gissa 115-130´000kr. Man kan nog inte göra så mycket annat än jämföra med det, så alla köparna gör detta. Min tanke iaf.
Jag tror på ca 110-120kkr, låga mil men trevlig utrustning. Bör tilltala någon långpendlare helt klart.

Att den har "fulstämplad servisbok" låter inget vidare...innebär detta två smutsiga teskedar och ett par tallrikar i skuffen :-)

Skämt åsido men ett tips är att korrekturläsa annonsen innan du sätter ut den för att undvika roliga stavfel. Har själv problem med stavningen så jag vet hur fel det kan bli ibland :-)

Visa användare
400
Bamsehalvar
320D -00
524TD -85
haha...ja den stavningen va ju inte så bra. Får be någon bättre att läsa igenom en kommande annons, =)

Tror ni att en sådan "ny" diesel bil som ändå inte är "skattelättad" kan bli svårsåld?
Nej jag tror inte en 320d utan partikelfilter är svårsåld eftersom det finns många långpendlare som inte vill slanta upp 250-300kkr för en bil med filter.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.