|
|
|
|---|---|
| jag undrar vart man vänder sig om man vill eftermontera M-paketet på sin bil i Skåne? Och hur mycket kostar allt monterat och klart ungefär? | |
| Beror på om du ska ha org delar eller kopior | |
| det kvittar faktiskt mig...bara bilen blir snyggare hehe | |
| jagboy: Kolla med stylabilen.se, han har m-paket till din bil + ligger till i skåne och har en lokal verkstad han kan ordna pris åt dig på tror jag han sagt. | |
|
finns att köpa på realcar.se oxå. jag gav 4000 för front + kjolar. sen hittade jag en lackerare hemmavid som fixade lacken för 2500kr. frakten på skiten kostade ca 500kr, så komplett till en e-36= ca 7000kr. Full gas spar tid/// |
|
|
Stylabilen.se ! Bmw originaldelar, inkl Frontspoiler med dimljus, bromsluftskanaler, Sidokjolar, svart Diffuser bak ! Detta original M-Tech 11-paket levereras grundlackat ! Demontering av det " gamla fjantet " samt lackering i " rätt färg ", samt montering C:a 16000:- ! Denna plastikoperation utförs i Norra Skåne, nära Kristianstad ! Utförs med mycket gott resultat av Moses Billack, tfn 044-320031 eller 044-320260, be att få prata med Mose ! De kan Bmw, och har lackat och monterat många M-Tech 11-Paket !!!! Har egen erfarenhet ! Jag är en mycket nöjd kund hos dem ! Mvh Leif Ebbing |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.