|
|
|
|---|---|
|
Taaa,,, Har ett par orginal Sidokjolar till e36, är det clips + popnit på sidorna som gäller? då behövs det väl borrmallar osånt,?? HAr besvarat min egen fråga känns det som =) ngn som kan bekräfta? och kanske tilläga ngt | |
| Du har rätt angående borrmallar och clips, men det ska inte vara popnitar i ändarna. Det ska vara expanderande plastplugg, av samma typ som används till bagagerumsinredningen m.m. | |
|
ok tack |
|
|
Det går fort att göra och är inte svårt. bytte precis till m på min 328a. expanderande plast pluggar och skruvar. Max en timme på båda sidorna.. |
|
|
Borrmallen finns på BMW. Kostar 200 - 300 kr. /Rickard |
|
|
så. nu har jag köppt allt, borrmallar, clips, men några expanderbara skruv fick jag inte, Det står inte hur små hål man ska borra, någon som vet??? |
|
| vill du sälja borrmallarna när du är klar me dom? | |
| ja, det kan jag göra, | |
| Vad kostar orginalkjolar till en coupe? Och vad kostar allt som allt (fästen, borrmallar etc).? | |
|
jag betala ca 500:- för mallar + clips , kjolar vet jag inte va dom kostar. köppte mina på blocket, |
|
| Är det ingen som vet va det är för dimm på hålen man ska borra? | |
| Jag gav 2469:- för originalkjolar med borrmallar, gummilister, clips och nitar - allt som behövs alltså. Fast det är ett par år sedan. | |
| Står inte håldimensionerna på borrmallarna? Jag har för mig att det gjorde det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.