|
|
|
|---|---|
|
Åkte på en liten semester igenom Europa med en kompis i Z4:an och stannade till vid Mstyle i Romford utanför London (mycket trevliga) och installerade lite godsaker. :) Det blev Z4M stötfångare fram & bak samt huv, aerodynamiska sidor, facelift lampor bak, svart grill och Eisenmann Race 4x76 mm avgassystem. Installerade Strongstrut krängningshämmare på bilen innan vi stack också, men har inga bilder tyvärr. Är väldigt nöjd med hur bilen ser ut nu, och prestandan går ju inte att klaga på heller. :) Tyvärr lite mörka bilder, ska fixa nya i morgon. Länk Länk Länk Det största lyften tyckte jag faktiskt sidorna var, bilen ser betydligt fetare ut. Nähä nu är det färdigmoddat för den här gången. ;) Länk | |
Gemini__ |
Snyggt!! =) |
|
Tack ska du ha :) För de som står i valet och kvalet mellan Eisenmann Sport och Race - välj Race! Underbart ljud, speciellt när det är inkört efter 30 mil eller så. Eller vad säger du, Fantastiska Z4:an? ;) Får förresten ta några bilder på Eisenmann sen också. Länk |
|
|
Har läst en hel del om Mstyle. De verkar ruskigt bra att ha att göra med. Det roliga med dem är att de har det mesta plastdetaljerna till BMW i lager. Mvh Henrik |
|
|
De är mycket bra, rekommenderas varmt. Vi lämnade bilen sedan fick vi skjuts till tunnelbanan och var i London ett par dagar och hade kul. När bilen var klar ringde Paul mig och vi bestämde en tid för att hämta bilen. Sedan plockade de upp oss på tunnelbanan igen när jag ringde upp dem, klockrent. :) Bilen var klar och de hade till och med städat hela bilen och tvättat den, riktigt kul med företag som bryr sig om kundservice. :) Jag tänkte först få grejorna skickade till Sverige, men eftersom det kunde va kul med en resa i Europa så stack vi inom i stället, fick klart meddela det i tid så att de kunde beställa hem allt och få det lackerat. Om man bara ska beställa ensaka delar så går det säkert jättebra att få det skickat per post. Länk |
|
|
grattis, ser riktigt bra ut! hur tog ni er över, tunneln via Frankrike eller båt från Svea? ska eventuellt över och tänkte lite modda och har tittat in på firman SSDD Motorsport Länk är det någon som känner till dom? btw: tack för tipsen om MStyle |
|
|
Mycket snygg! Precis den looken jag skulle vilja ha på en Z4 om jag hade en. Mvh, /Wille |
|
|
Kul att ni gillar bilen. :) p-car: Vi tog färjan från Calais till Dover, man kan förstås ta tunneln också som går på endast 35 min jämfört med en och en halv timme för båten, men vi tyckte det kunde vara trevligt med en liten paus och avslappning. Man kan åka från Esbjerg i Danmark till Harwich (tror jag det var) men det är ganska dyrt, ca 9000:- Länk |
|
|
Har slängt upp lite nya bilder på bilen nu, de gamla var lite mörka. För de som är intresserade finns de här: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.