|
|
|
|---|---|
|
Mest kul å se hur många beemertokar de rullar runt i länet :) Känns nästan som de är ett ganska glest bmw-län,men hoppas ja har fel... Vi har ju inte så jättemånga stora städer heller,men i e-tuna har man ju sett en del i försej. | |
|
Jag utanför Vagnhärad BMW FOREVER |
|
|
Jag är i oxelösund och södertälje så jag ser mig som sörmlänning.... Janne |
|
|
Jag gör nedslag i Katrineholm då och då, det är min hemstad. vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
BMW CS har en träff i Nyköping den 13 aug javascript:MM_openBrWindow('event.php?id=53','','scrollbars=yes,resizable=yes,width=500,height=200'); kom dit vetja. så är det lätt att räkna hur många ;-) __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
ajajdå - den länkningen blev inge vidare:-( Prova denna Länk i stället. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Katrineholm här. Mvh Anton |
|
| Några stycken finns de ju iaf,men många är de inte än sålänge iaf... | |
| Själv är jag oxelösundare... | |
| E-tuna... | |
| Eskilstuna sedan ett antal år tillbaka!! | |
| Kvicksund! | |
|
Nyköping! Mitt första inlägg här förresten :) ________________ Tobias Andersson |
|
|
Grattis gtotobbe, och inlägget lär inte bli ditt sista!! Nyköping är en härlig stad, blir alltid glad åt att komma dit (förutom de extremt hårda poliserna :-) |
|
| eskilstuna | |
|
Läs under "BMW-träffar och sammankomster" - träff hos Proauto i Nyköping på måndag 13 augusti. Välkomna Styrelsen för BMW CS Stockholmssektionen |
|
|
Finns ju lite folk i trakterna :) kommer från mariefred själv förresten... Håller med,Nyköping är väldigt fint...men förbannat hård poliser. |
|
| Haas, hehe du bor ganska nära läggesta :-) den där läggesta backen är bra att köra fort i 300+ mätarfart med M3 3,2 (borttagen toppfartspärr) går utmärkt. | |
|
hehe...najs! :) jo,bor inte speciellt långt ifrån den backen. Men tycker den är lite småläskig att åka fort i då den är lite ojämn nere i slutet av backen,men visst har de gått fort några gånger där,men inte lika fort som för dig :) Annars är inte nykvarnrakan heller helt fel... |
|
|
Hm Nykvarnrakan har jag inget minne av, kanske borde utforskas. Läggestabacken kan vara läskig, på vintern vet jag ingen mer backe som inger mer respekt. Pga höjdskillnaden mellan topp och dal är det kallare/fuktigare nere i den, vilket gör att man ska inte frestas att köra fort speciellt vintertid, även om det är torrt på vägen för mängder av folk blir överraskade av den plötsliga ishalka som råder därnere. Jag har själv råkat ut för den och då gällde det att bara köra rak så att säga, minsta rattutslag och man skulle ha snurrat. Tyvärr misslyckades mitt senaste toppfartsförsök med 535an, trafik kom i mellan så jag hade för låg fart vid toppen och nådde endast 245km/h. Det bästa är om man kan ligga och "löda" några kilometer innan och nå toppen av backen i typ toppfart, då suger det fint och brukar sluta på bra sluthastigheter. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.