|
|
|
|---|---|
|
Har nyss köpte en 728-97 i Göteborg, allt var frid och fröjd, insåg direkt att originalskivan var från -98, så där fanns nästan ingenting, körde ca 20 mil, då la displayen av. Ny videomodul inhandlades, och en bränd skiva som funkar för grannens -95:a sattes i. MEN när jag kör igång navigationen så funderar den en stund, sen IBLAND hamnar jag rätt. Börjar jag köra, så händer inget, det slutar ALLTID med att displayen låser sig, inget funkar, inga knappar reagerar. Ut med säkringen och börja om. Idag körde jag och kollade på den, och jag hoppade mellan piteälven och öppna havet, fast jag stod en halvmil från båda två. Vad är fel, vad gör jag? Hade inte tänkt uppgradera Hur kollar jag felkoder, satelliter, status och sånt? läste nåt om att gå in i set på menyn, och.. ja, det funkade iallafall inte. Kanske felskrivet, eller iqbrist hos mig. Hjälp nån? Vad kan vara fel? Personlig teori är att läsaren till naven är så smutsig, att den läser fel, och försöker korrigera, men att det tillslut blir fnurr på tråden och kaos i monitorn? Det går väl inte köra in en rengörningscd..? nån annan teori/lösning? There can be only one... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.