|
|
|
|---|---|
|
Som ovan lyder, smäller bagageluckan igen med en enorm kraft om jag inte håller emot - det känns som det är någon bussning elr dylikt som är slut... Problemet uppstod precis ut intet o. jag har därför ingen förklaring till varför den ter sig som den gör... Hur fungerar konstruktionen, finns det ngn som kan hjälpa mig att lösa problemet..? Tacksam för svar! /Anton "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Kan det ha att göra med gummitätningen runt den? MVH Patrik Vi syns på BMW CS/SC träffen Ring Knutstorp 4-5 Aug 2007! |
| Jag har precis bytt gasfjädrarna på min. Blev stor skillnad. | |
|
Gummimätningen tror jag inte att det är, utan snarare som nallepuh säger; fjädrarna verkar vara slut... Men hur byter man dessa, går det att göra själv..? /Antoooon "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
kan inte vara så knepigt, kolla nr 9 här Länk __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Tackar så hjärtligt, VillaRosa! Ska bege mig till bmw omgående o. införskaffa materia! Tack åter igen! /Antooon "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..?" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.