|
|
|
|---|---|
|
skulle ut och åka men min 525-92 vägrar starta. inga lampor som lyser , ingenting. den är helt dö. märkte nå skumt när c-låset låste bara upp förar dörren, sen gick jag runt och såg att bagage luckan inte var stängt fast jag låste bilen igår kväll. har kollat alla säkringar men alla är hela. vad är det för fel???? | |
| hmm det va svårt, men har du kollat batteriet det borde va helt slut om luckan varit öppen så länge | |
|
jag har delco 100ah batteri med indikator som säger att den är laddat. sen fatta jag inte varför öppnades luckan av sej själv och c låset krånglar. ska försöka starta den med kablar men tro inte d hjälper. så ska man jobba natt också, typiskt. |
|
| ingen som har nå ideer????? | |
|
Har du kollat batterianslutningarna och minuskabelns anslutning i karossen? AE |
|
|
Har du larm på bilen med startspärr? Kan vara det som spökar... Bilen =) Länk |
|
|
ingen larm och alla anslutningar är intakt. kom på att ccm började visa konstiga meddelande om att det inte var olja men det var det. så jag tog ut den och gjorde rent ( utan resultat). sen tvättade jag bilen i förigår å då låste c- låset upp alla dörra efter jag har låst bilen så ja var tvungen att låsa en gång till. va ut och provade starta bilen med kablar, varningslampor började lysa men bilen vägrade att starta helt död. pillade på minus kabel och varningslampor började lysa igen men bilen vill inte att starta |
|
|
Min stog en hel natt med skuffluckan öppen och batteriet var helt slut. Dock startade den direkt med hjläp av startkablar. Mackan |
|
| ok, men vad var det som gjorde att luckan var öppen??? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.