|
|
|
|---|---|
|
Länk känner någon igen bilen eller ägaren kanske rent av är med här på autopower?? är/blev grymt sugen på att köpa denna bil OM det inte varit 150mil enkel resa....suck....vill ha den...:) | |
|
Seriöst folk det där gruvjobbarna :) Sanslöst rolig bil säkerligen,hoppas bara att den har diffbroms+att besiktningstillfällena garanterat får svettpärlorna att jobba sig neråt i rask takt för den glada ägaren ;) Sedan så blir ju jag också intresserad av bilen,iaf såtillvida att jag då undrar vad han gjort för att få "ca 300hk" :) Och nej är ju svaret på din fråga...tyvärr.. Mvh Janne. |
|
| jag har sett den här på stan nån gång faktiskt, han låg bakom mig på väg hem från jobbet i går! tycker faktiskt den såg fräschare ut i verkligheten än på bilden! tyckte den ser lite matt ut på bilden | |
|
ok....F** att den måste finnas i kiruna....:) har nämligen haft samma planer,men hittar man en färdig så.... undrar om han besiktad den med denna motor?....visst kan jag ringa han,men känns lite dumt då intresset finns & suget,men det är resan jag tänker på.....men helt klart rolig bil.... |
|
| hoppsan....förmodligen såld redan? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.