|
|
|
|---|---|
|
Hittade en 530DA touring en svart 00 hos bmw i vimmerby. Eftersom det finns logo på bilen med autopower logo så borde förra ägare finnas till här på forumet. Hör av dig om du läser detta. Är det någon annan som känner till bilen så berätta lite om denna! MvH Bmw 4-ever Lycklig tvillingfar | |
|
Lite synd att ingen har hört av sig på denna bilen! MvH Bmw 4-ever Lycklig tvillingfar |
|
|
vet du regnummret kolla med bilregistret=ring gammla ägaren schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
|
Hej om det är den bilen jag tror, så provkörde jag den för tre veckor sedan verkar helt okej, milen?????. Då var den privat i Järnforsen, den har varit till salu på blocket innan för 127000kr |
|
|
provkörde den idag och eftersom jag gillar vällsköta bilar så då var det inget för mig. Albert var det denna med lack släpp på bagageluckan pga att luckan och stöttfångaren sitter snett? Ac fläkten fungerade inte. olika färg på xenon, fel på ytterspeglarna när man fällde in. ingen cd växlare eller dsp på en bil med navigator! rost! repiga rutor! Gick bra i motor och låda, webasto fick vi inte igång. Enligt bmw så stämmer milen på bilen. skinn och ratt mm hade normal slitage tyckte jag. mm inget för mig. bara onödigt slöseri på tid enligt mig! MvH Bmw 4-ever Lycklig tvillingfar |
|
|
Finns en fin 530 D i norr som ligger ute på blocket ,körde den i onsdags , går kanonfint ! |
|
|
Tror generellt sett att det är fel att leta efter riktigt fina bilar som är sju-åtta år gamla. Min egen 00:a (9-5 aero) är i riktigt bra skick. Det innebär dock att det finns ett stenskott i framrutan och ett på huven och tre nästan osynliga mjuk bucklor. Förstår din frustration, hade samma läge när jag letade bil i våras. Fick se flera vrak som hade klart felaktiga beskrivningar tills jag hittade min nuvarande pendlarbil. Lycka till i letandet! Hur mycket är du beredd att ge? |
|
|
min är en 99 och har bara gått 16400m men såg och är mycket fräschare än denna jag tittade på! MvH Bmw 4-ever Lycklig tvillingfar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.