|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ev så kan jag köpa en orginalförgasare från en 2002 för en billig peng. Frågan är nu om den passar rakt på och om den gör det så kommer det göra någon skillnad i positiv bemärkelse? Dvs inte att den kommer gå sämre och dra mer bensin. Vad tror ni? mvh Larsa | |
|
Ingen? /Larsa |
|
|
Tror att du måste byta insugningsrör också. Svårt att säga om du kommer känna någon större skillnad genom att bara byta förgasare |
|
|
Hej Henell! Tack för svar. Jag är med på vad du säger att bara byta förgasare inte räcker. Måste väl byta kammar, extraktor, avgas m.m. Jag funderade mest på att man skulle kunna köpa denna förgasare och ha för senare expriment. Helst skulle jag vilja ev får tag på någon som kan denna typ av trimning som ev skulle kunna göra ett sånt jobb. mvh Larsa |
|
|
Larsa10. Du känner kanske redan till 02-tavlan, men om inte så finns den här: Länk Här finns det gott om kunskap till de fina gamla 02-bilarna. ------ BMW CS #04839 BMW SC #385 |
|
|
Hej Davve! Jag har slängt ut denna fråga där också, men tack ändå. :) mvh Larsa |
|
| SÅ KLART DET BLIR lite skillnad på motorn med 4st spjäll än ett ??? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.