AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
809

Material i sätena 325 -e46

ma
16
makkan_
e30, 325i Touring -89
Funderar på att köpa en 325 -e46, en 02-03. Dom olika säterna jag hittat är antagligen läder eller tyg/mocka, vilket av det är snyggast? Har aldrig sett tyg/mocka modellen i verkligheten och det är svårt att avgöra på bild..

Vad tycker ni? :)
Jag personligen gillar läderklädsenl, men tyg/mockavarianten är trevlig den också. Det är mycket en smaksak.

Kan man leva med något varmare säten på sommaren samt vintertid med iskalla säten innan man fått upp värmen så hade jag valt läder. Läderklädseln är kanske lite mer praktisk om man är kladdig av sig då det enklare går att torka av utan fläckar.

När det gäller utseendet som du frågar efter så är de snygga gåda två som du väljer mellan. Färgel på klädsen gör enligt mitt tycker mer än vad materialet. Ibland ser man konstiga kombinationer av klädsel och färg på lack.
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Har sett att tyget på delläder-sätena på senare E46 blivit väldigt fult även vid lågt miltal. Vet inte om dom är extra känsliga eller om har förarna bara slitit ovanligt mycket men kan ju ändå vara värt att nämna.
Visa användare
116
Freddeboy
325iM Touring -02
Jag har tyg/mocka i min. Som Zackie säger så finns det fördelar och således nackdelar med båda. Läder är lättare att hålla efter såklart.
ma
16
makkan_
e30, 325i Touring -89
jag får väl åka runt och se vad som passar mig bäst.. tack för svaren.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.