|
|
|
|---|---|
|
Jo jag tänkte bara berätta att det står en (som jag tror) GLAS 1700 i gräset i Indal några mil norr om Sundsvall. Platsen går inte att missa, den ägs av en man som samlar på maskiner! Vid vägen, på en grusyta, står en orgie i traktorer, frontlastare, tiptrucks och lingrävare, plus en fartygsmotor större än ett utedass och en enorm Maybachmotor med ett turboaggregat utan dess like. Summa sumarum ett trevligt ställe att stanna till på oavsett om man är spekulant eller ej :) Ägaren sade att bilen borde säljas så att någon tar hand om den. Den är ett objekt. Jag skapade denna tråd bara för att jag tycker det är synd att den står där och förfaller, det är ju "nästan" en BMW. Är någon intresserad så har jag ett par bilder och reg. nummer. vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik | |
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Inte världens snyggaste bil, ser lite ut som en Lada. :) Länk Men det är klart en udda bil som förtjänar att tas om hand. Det är ju nästan en BMW. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.