|
|
|
|---|---|
| Jag är otroligt sugen att köpa en 540 Touring (e39) är det någon som kan säga mig vad jag ska vara speciellt uppmärksam på? | |
|
din fråga finns redan besvarad i begagnatguiden för E39 som du hittar i menyn till vänster. Där finns för övrigt även en PDF fil som du kan skriva ut och ta med som minneslapp eller checklista när du tittar på bilen så att du inte glömmer av någon viktig punkt. __ Bilblogg: Länk |
|
| ja kondensor fläkt, kylare, och igensatta kattar är vanliga fel | |
| Tusen tack ska ni ha för hjälpen, får hoppas man får sig en 540 nu :-) | |
| Ha du letat efter nåt lämpligt objekt ännu? | |
| Jag tittar oxå runt lite efter en 540i, men då ska det vara en touring med nivåreglering i mitt fall. Barnvagnen och det andra sväljer en del utrymme i 3-serien. Jag har aldrig kört den V8:an, men vad jag har förstått skall den vara trevlig. | |
|
skinkan--> jo jag har hittat några intressanta objekt :-) Freddeboy--> Jag har varit inne på att köpa en turbo faktiskt men sen körde jag en 740 och blev VÄLDIGT imponerad av den så 540 bör ju inte vara slöare iaf :-) |
|
| De värsta var ju att jag funderade på annat än bmw, har alltid gillat dom. Det är som man säger kör fast en 518 och du har ändå körglädjen men lite mindre under huven :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.