|
|
|
|---|---|
| Jag har köpt en 530 -05 från D med navigator prof. Det verkar inte finnas någon TV-modul i den. När man trycker fram enertaiment så finns det bara FM AM och CD att välja mellan. Måste jag köpa till någonting och i så fall vad och vad kan det kosta? TV i bilen är ju inte något livsviktigt så det får ju inte vara för dyrt. | |
|
En TV-tuner och ett motsvarande antennsystem i bakrutan är en första förutsättning. Om du kompletterar nu i efterhand så har du fördelen av att kunna få senaste variant för digitala nätet osv. Se upp så du inte hittar nåt billigt analogt på e-bay eller liknande, det analoga nätet släcks som bekant ner om några månader. FP |
|
|
Min far köpte sin på Ebay..bmw org digital mottagare! jan44a: Du har powerpost....Har skrivit ett mer utförligt svar på din fråga |
|
|
Jag lånar tråden då ämnet är likt. Har en 330 med MK4 navi men ingen TV, därför undrar jag om jag kan lägga till modulen. Jag skulle gärna få det utförliga svaret här eller per powerpost från Bianca. |
|
|
Jag skulle också vilja få ett utförligt svar på denna fråga likaså :) 330 Cab som gäller här dock... å vad är tuner placerad i bilen vid orginalmontering? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.