|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa ett sådant men vad händer igentligen?? Höjt varvstopp till....... hur många hk+?? och blir det mindre bensinförbrukning? hmm är det något jag glömt eller....? | |
|
maila qvarnis ock fråga gå in på www.itsfun.nu Rak sexa det enda rätta =) |
|
netsix |
jocke@itsfun.nu /netsix Länk |
|
Mr Pucko: Höjt varvstopp på bilar med manuell vxllåda ca 500 rpm till 7000. Gör bl.a att man når 0-100 km/h på 2ans växel. JWR, Jörgen Weise Racing, uppger ca 8-10% effektökning på de flesta sugmotorer med högeffektsluftfilter passande i original luftbox. Bilarna drar mindre bensin, dessto större motor ju större bränslebesparing. På ex en gammal 750 är det frågan om deciliter/mil. Något du glömt? Det skulle isf vara vad det kostar. Till de flesta BMW modeller 1500:- nmonterat och klart. I år kommer jag att profilera itsfun.nu i samarbete med JWR som Sveriges mest prisvärda trimchip. Jag tror ingen slår oss på fingrarna där? Men, mer fart åt folket! Du välkommen att maila mig jocke@itsfun.nu elr kolla in min hemsida Länk ItsFun :) Qvarnis |
|
|
hur höjer man varvtalet till 7000R\pm och nås verkligen 100 på 2 då? sliter detta på motorn?? Bader Meinhof Wagen |
|
|
Ekman: Maila så ska jag förklara jocke@itsfun.nu |
|
|
Att killar som é så fräcka som Qvarnis orkar svara på så dumma frågor! "STOR MOTOR STORT BRÄNSLE KONTO" stora motorer går tungt Jonas |
|
netsix |
m3killer Har du erfarenhet av detta chip?? Det har jag........ /netsix Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.