|
|
|
|---|---|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Kan man nollställa själv, som går att göra på många volvo och saab eller måste man in till en verkstad? |
| detta finns på gör-det-själv på mekartips här på forumet.så du måste inte till någon verkstad... | |
|
köp en återställare ist,gjorde jag kostade 280 spänn lr nått. Slipper o ta fel stifft osv,bara att trycka på knappen :) |
|
|
Bobba Var har du köpt den? peace=) |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Tyvärr så stod det bara hur man gör på nyare E39 från -00 jag har en 99a. Någon som vet hur man gör då? Var köper man en service återställare? Och var kopplas den in? |
|
läs noggrannare, det finns info för din bil också. serviceåterställare för 280 kr är för mej en gåta varför folk köper, när det räcker och funkar lika bra med en bit kabel. |
|
|
Länk där är ett företag som säljer för 245 kr. Bara att skruva av locket på den runda saken som sitter vid motorn,på min 540 sitter den till vänster om motorn om man står framifrån. Det fäljer med instruktioner hur du sedan gör,på min så ska man koppla in den,sätta på tändningen,hålla innen knappen tills dne slutar lysa sedan är det klart. Slå av tändningen o ut med prylen. Vill inte riskera att jag tar fel stifft o nått blir galet,därför tycker jag att man kan kosta på sig att köpa en återställare. |
|
|
såg att dom inte hade i lager,är de akut så finns även: Länk Länk Länk Länk nascom har en för 249 |
|
|
finns en på Tradera, senaste bud 523 spänn! Man kanske skulle tjacka upp sig på några för 249 och göra sig en hacka? __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| hehe du kan ju alltid testa,annars så har du ju återställare för ett helt liv,eller 2 :) | |
|
finns å köpa för en 300 ca schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
|
redytechs funkar bra har en sådan snabb leverans.. schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
| Bmw verkstaden tar 50 kr för att nollställa när du själv har gjort servicen hemma. | |
|
Nja, det där varierar allt en hel del. Men en påse fikabröd kan ibland räcka också. FP |
|
| På e34 540 så är det stift 7 som ska jordas med karossen i 12sek med tändingen på. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.