|
|
|
|---|---|
|
Jo det är så här jag har fått hem ett bmw e39 m5 avgasystem som jag tänkte göra nåt roligt med.. jag tror inte att jag orkar såga sönder baljan å allt Så jag tänkte om man kapar av högesida efter ljuddämparen som ser ut som en hästsko å tar å svetsar ihop höger sida med vänster sida å sen skruvar på allt tror du att det kommer att bli nån strypning om man skulle göra så.. För röret som är på bmw 540 e39 är 6.8 cm eller 2.67 tum å rören på m5an är 6.4 cm eller 2.52tum vad tror du om det skulle det gå eller blir det nån strypning då?? om du står så du har ljuddämparna bakom dej så vet du vilken sida jag pratar om. För som det är på 540 just nu så har du ju en ljuddämpare som ser ut som en hästsko ju sen så går det ju ett rör bak till dom två ljuddämpare ju. å det blir ju två strypningar ju. Mvh John | |
|
Tycker det låter onödigt komplicerat, varför inte sätta fast M5:ans slutburk istället för 540 originalburken?? mvh Forry |
|
|
det är ju sant man kan ju prova med det ju så får man ju se hur det blir Mvh John |
|
|
Är det nån som vet om jag måste såga i min bakkofångare om jag ska hänga på M5:ans slutburk.. jag har ingen m sport kofångare jag har ju vanlig bara mvh john Mvh John |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.