|
|
|
|---|---|
|
Bland det värsta jag sett.... Länk Janne | |
| Mina föräldrar har stuga inte långt därifrån så jag känner till vägen rätt bra. Är det i närheten av Hamre så är där en fin raka så det har nog gått duktigt fort, är ju bara att titta på vraket. | |
|
Jisses... :( |
|
|
shit..... glad man inte satt i den.... :( |
|
| vilken j_vla smäll.bara skrot kvar av den... | |
|
ajajaj :( Ska köra från Köpenhamn till Norrtälje imorn och hoppas jag inte stöter på liknande.. Är det en E34 M5 ?? BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| En e34 är det, med M System II fälgar. Om man tittar på avgassystyemet så lutar det mer åt en 520. Ingen M5'a iallafall | |
|
Pressad till det ytersta både i hastighet o krock. Läste att i nån tidning att polisen tror att han hållde ca 200km/h o tappa kontrollen... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Man ser ju inte vad som är fram eller bak längre på den bilen :( M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| Ingen M5a, den saknar tex sidokjolar och spoilers. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ingen Airbag heller! =) Vilken jävla smäll!!! Skänker en tanke åt de anhöriga. MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
| Fy fan säger man bara... | |
|
... utan att va alltför cynisk skulle jag snarare vilja säga att smäller man en bil på det sättet så har det nog gått en aaaning FÖR fort... |
|
|
Länk -Fri fart på Svenska motorvägar NU- |
|
| Dock ska man ha i åtanke att bilar kan bli nästan lika kvaddade i ganska normala hastigheter beroende på vad man träffar. Såg ett par testfilmer där de körde en volvo v70 (gansa säker bil) in i ett träd i 50, 70 och 90. I 50 skulle man antagligen ha klarat sig, i 70 satt ratten intryckt i förarsätet, i 90 var motorn bakom baksätet. En annan intressant variant var ju när fifth gear frontade (offset) en BMW 5xx och en volvo 940, båda från runt 93 i 60 mph. Såg inte heller så sannolikt ut att man skulle ha överlevt. | |
| Han har klippt av en grov björk ca 1,5 meter upp från marken, tragiskt när unga personer dör. Jo det är på Hamrerakan det skett, spikrak väg med björkalé. | |
| En grov björk klipper man inte så lätt ens om man har stridsvagn. Oftast är det stålet som ger vika och inte trädet. Inga 110 med andra ord... | |
| Åkte förbi olycksplatsen idag, ca 2 meter upp är björken helt avklippt. Slutet på rakan där vägen svänger svagt till höger så har han åkt rakt fram ner i diket och "seglat" upp i björken. Massor av blommor på platsen och även ett kors. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.