|
|
|
|---|---|
|
Knäppte av en bild på min o farsans bil. Vad tycks? Länk | |
| vitt e riktigt najs..har själv en vit 320d coupe på gång i vitt! | |
|
Anders S.: Ser att du ligger rätt i modet... lycka till! atmos - Jaså, en E92:a? Grattis! Vackrare bil får man leta efter... ---- BMW CS #6212 |
|
|
Någon ändrade rubriken! Okej, inte hela världen men det var väl ingen mening jag själv hade valt kanske... :) |
|
| Tänk att vitt kan va så snyggt, men inget går nog upp mot en vit E32:a! :) | |
|
Vit börjar ju nästan bli det nya silver/grå nu.. Lite väl vanlig! ;) Mvh Johan |
|
| Oraklet Grelle har talat! | |
|
Snyggt Anders! Jag får ta en sväng förbi när jag har fått min tre-dörrars etta så kan vi ta ett tripp-trapp-trull foto :D Mvh, /Wille |
|
| Snyggt! hehe tur att man har modefärgen vit på gammel e30in då! =) | |
|
Wille, absolut. :) I lite annorlunda och roligare miljö kanske då... När kommer skönheten förresten? Länk |
|
| Vitt ... kul när slasken börjar komma ... ;) | |
|
Skönheten kommer i september men jag hämtar ut den först 1 oktober p.g.a. #%#@ Audi-finansiering som gjorde om mitt 24 månaders avtal till ett nästan 25 månaders avtal bara sådär :( Vitt är kul då får man möjlighet att tvätt ofta, d.v.s. ett legitimt skäl ur frugans synpunkt att tvätta :D Svart är ännu jobbigare att hålla rent men det nämns inte så ofta... Dessutom finns det inte en uppsjö av lacker att välja mellan till M-sport för e87 tyvärr, däribland tycker jag vitt passar 3 dörrars överlägset bäst. Mvh, /Wille |
|
|
Wille, Jobbigt av Audi... Men, den som väntar på nåt gott. :) Min kärra: Länk |
|
|
Stiligt! Roligt att vitt är på modet igen, det var ju en dödssynd att köra vit bil bara för ett par år sedan! Även jag hade långt gångna planer på att köpa mig en vit M3 E36 för ett tag sedan..det är rejsigt! :-) |
|
|
Jättesnygga bilar! men vitt fixar jag inte, kommunalfärg. Om du fixar vita sportfälgar och lite gröna o röda dekaler så köper jag fären till max ;.) |
|
|
Vitt är BMWs racefärg. Funderar själv på en vit 1:a, dock vet jag inte vilken motor jag ska ha än. Vitt är snyggt ända fram tills den gulnar, då blir den skitful. Kanske har man lärt sig att göra färgen bättre i dag än förr. Någon sa att svart var svårt att hålla rent, det kan jag hålla med om, eller som en kompis sa "Cosmos svart - BMW språk för tvättas varje dag!". MVH Richard |
|
|
Kommunalfärg, skåpbil. Tänk att färgen vit kan ha så många namn. :) Samtidigt är det den absolut snyggaste färgen för tillfället så vad gör det. Här har du en annan bil som ställt sig utanför kommunalhuset. Länk Bilden tog jag för 1 år sen ungefär. Rätt snygg "kommunalbil" om jag får säga... |
|
| lite vågat att jämföra en 6serie med en shoppingbil för hemmafruar :) | |
|
Det var ingen jämförelse, det var ett svar på "kommunalfärg". Min kärra: Länk |
|
| Intressant diskution ni för :) Vit för mig personligen är TAXI! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.