|
|
|
|---|---|
|
tja, funderar på att åka ner till kalmar och titta på denna bil imorgon. Länk jag har ingen erfarenhet av e30, men den verkar vara fin o välvårdad. vad tror ni om priset osv? kan det vara en ok affär? uppskattar alla svar, tänkte åka från stockholm imorgon bitti. | |
|
Ser fin ut men rullat långt för en e30,samt för dyr.Aut är en klar nackdel vid försäljning även om du gillar det själv.Annars är 325T en trevlig bil har själv ägt en,men minns att den drog en hel del. Jag betalade en bit under 20 för min iofrs 316 men en 94a i edition utförande. Mvh/Micke |
|
|
såg lite för dyr ut, jag köpte min kombi ( 93:a) också i kalmar och gav 15000kr för den och då hade den rullat 14000mil och var i väldigt gott skick. och är även de nu.Länk min hemsida Länk |
|
|
tack för svar! jag håller med om att den verkar lite dyr, och har också funderat på att den gått långt. däremot gillar jag färgen och originalfälgarna, plus att den har den utrustningen jag vill ha. jag får helt enkelt kolla hur mycket jag kan pressa priset. har varit sugen på en sådan ett tag nu, så det vore kul att slå till. så länge inte hela skiten rasar på en gång så är jag nöjd... är det jätteriskabelt att köpa en e30 på 27.000 mil? ni verkar i alla fall ha gjort bra affärer med era bilar. din såg riktigt fin ut, helgonet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.