|
|
|
|---|---|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Kan jag montera på 17" Bmw rondell 58 med originalbultarna från plåtfälgarna eller måste jag byta? |
|
Man får med en hel omgång bultar från Rondell, de är silverfärgade medan de andra är mera guldkromaterade. Nån större skillnad på kona, gänglängd osv finns inte. Låsbulten byter man ju inte, och den passar lika bra både vinter som sommar. Nu refererar jag till mina Rondell 58 resp mina vinterhjul (original BMW svart alu men ser ut som plåt), men det borde vara samma i ditt fall. FP |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Men jag köper inte nya utan begangnade. Kan även tänka ´mig att ha M5 fägar 17" Om jag har alu eller plåt på nu vet jag inte svarta och fula är de iallfall. Original från -99. Men jag bör kunna använda de bultarna som sitter på nu på bmw-s alufälgar också? |
| stämmer helt riktigt,det är samma... | |
![]() 1.360 Bruksbil
Okej tack då vet jag :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.