AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
2.803

Vaxtest

Sida 2 av 2
Kolla resultatet av det danska vaxtestet på Länk

Gissa vem som vann där...

MvH
Kan varmt rekommendera meguiars vax. Flera resor bättre än sonax, och fortfarande lättjobbat. Testa och se.

www.meguiars.com

/Marcus
Auto-Smart tycker jag funkar bäst. Kostar skjortan, men det blir bra! Använde det till och med på båten! Slår alla konkurenter! I allafall när det gäller båtvax.

Det finns inga för stora motorer, bara för små plånböcker!
Visa användare
1.935
VillaRosa
X3 2,0d 2007
BMWCS #04821
Har testat AutoSmart på min mörkblåa 520. Kanonresultat, inga flammor. Lätt att jobba med, både polish och vax i samma svep. Förstår att det vaxet vann testen. Inte så dyrt heller, under hundralappen hos Claes Olsson, och en skvätt blev kvar i flaskan.

Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta!
dominik, säg mej varför mackföreståndaren förtjänade en utskällning. Det är väl ändå inte han som tillverkat vaxet? Dessutom tror jag inte han brydde sig särskilt mycket heller att butiken var full med folk, det är ju bara du som står där och gör dej löjlig. Tänk på det nästa gång.

(..lämnade tillbaka vax helvetet tillbaka till Shell där jag köpte det i Uppsala och skällde ut mackföreståndaren så det bara rök om honom. Brydde mig inte om att det fanns kunder i butiken...)

Funderar på att köra Sonax Flytande Hårdvax på min Orient blåa bil.. men varje gång jag tvättat bilen och ska dra fram vaxet så ser jag nya små pollen på bilen!! =/ Får vänta tills vädret blir bättre tror jag =)

- Fanatisk bmwpower besökare -

Min bil: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.