|
|
|
|---|---|
|
Har jagat en M3:a nu sedan jag sålde M5:an men jag hittar ingen som jag gillar. Det är 3,2liters motorn som gäller, helst coupé, smg eller manuell spelar ingen roll. Tyckte att den röda på blocket passade mig perfekt men nu när man har läst om den så verkar den inte vara lika bra längre. Någon som har erfarenhet av denna m3:a ? Länk | |
|
Det är min gamla m3:a du länkar till Oskar ,det var min första m3 jag köpte. Jag bytte koppling på den när jag hade den för ca 9 år sedan då hade den gått ca 13000mil,ägaren efter mig hade den mest stående i garage sen efter hans ägande har visst antal ägare rusat iväg- Bilen hade rätt mycket stenskott fram när jag hade den men den är säkert åtgärdat. fråga gärna om det är nåt annat du undrar över(blev lite nostalgisk nu ) |
|
| Den är techno violett metallic och inte vinröd som det står i annonsen. | |
|
7 ägare och över 20.000 mil tycker jag är i högsta laget... Varför inte någon av följande: Länk Länk Länk Länk men kan ju inte garantera att någon av dom är bättre... Mvh Ubbe |
|
|
ola025: pris på din cab? skinkan: bilen är ju rätt billig så den är säkert rätt sliten, ser fin ut på bild men man har blivit lurad av bilder förr :) FinnUbbe: Den första som du länkar till hade jag tänkt köpa, men han ville inte byta mot min merca. Den andra verkar intressant. Ska snacka med ägaren. Den tredje är skitsnygg asså men tyvärr jävligt långt bort. Den fjärde har för högt bytespris tyvärr... Bor i Finland & Sthlm så jag har tyvärr inte möjlighet att åka runt i hela sverige och kolla på m3:or :( |
|
| Skinkan... är det verkligen din gamla..?? jag är 4 ägaren... har gått 12600 mil... fullservice bok och bes.papper från import 00... | |
|
ola025: Han menar bilen som det länkas till i första inlägget.. |
|
| jaha, trodde det var info om min bil.... men det ska nog bara va att det var hans första m3... hehe | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.