|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Givetvis kommer jag i sällskap med min bror i varsin bil. Bortser man från förra året så har vi bara missat 2 stycken träffar sedan första knutstorp träffen. BMW när du hellre kör än låter dig köras |
|
|
Jag och familjen åker om en stund, vi kommer i E34:an :-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Har i dag varit nere med M635:an! Var väl sisådär med folk och bilar till antalet,men vädret var kanon,och många fina bilar att kolla in. Ska tillbaka under morgondagen, och hoppas på att få se Tobiassons E9 Race Csl replika in action! Hitills....Tack Daniel för att äntligen få se din M3 EM i verkligheten... Tack även till Lars-Erik med sin E9 Csl, och ägaren till den Chamonix vita E9 Cs:en. Ni förgyllde dagen för mig! ;-) MVH Patrik Vi syns på BMW CS/SC träffen Ring Knutstorp 4-5 Aug 2007! |
| Ajaj, kom på att jag glömt betala och anmäla mig. Alltså inte för bankörning utan bara deltaga i utställning eller vad det är som händer där. Kan man betala på plats som man gjorde på mantorp? | |
|
Vad jag förstod så går det att betala på plats men då till ett något högre (50 kr ?) pris. ___ //Ulf |
|
|
Kolla på BMWCS hemsida för det var där jag läste det för någon vecka sedan. ___ //Ulf |
|
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
A.Lind! Var det dig jag mötte på vägen mellan E6:an och väg 106 mot svalöv? Du vinkade åt mig i min M635:a. MVH Patrik Vi syns på BMW CS/SC träffen Ring Knutstorp 4-5 Aug 2007! |
|
Tack själv Patrik, lika trevligt att se din bil, synd att du åkte på kvällen det blev en del skönt bilsnack. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Riktigt lyckad träff! Trevligt att träffa gamla o nya ansikten :-) /Olof |
|
|
Pantera med BMW 8:a var en udda fågel. //Håkan |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Alltid roligt att vara på Knutstorpsträffen. Mycket bilsnack och många trevliga nya och gamla bekantskaper. Både i form av bilar och folk. För att vara sommaren 2007 så var ju vädret osanolikt bra. Patrik, kul om man kan inspirera lite grand. :) Såg dig inte mera på lördagen, du får väl lyssna på ljudet vid nästa tillfälle. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Shit det var inte igår man skrev här. Ingen BMW för tillfället men intresset sitter i. Var också på Knutstorp både Lör och Sön trevlig träff som vanligt. Har tagit en hel del bilder om någon vill kika vet dock inte riktigt var ja ska lägga dom. //Nordstedt |
|
Bert-Ola! Var bjuden på grillmiddag hos min bror,och solen hade tagit ordentligt i skinnet! :-P Söndagens uteblivande från träffen berodde på nattens korta sömn och en hemsk hemlängtan! Tack alla medverkande,och framförallt arrangörerna för en lyckad och trevlig träff. Nordstedt! Lite bilder vore kul att se...glömde i vanlig ordning att få med mig kameran! :-( Kan rekommendera att registrera sig här www.pixbox.se vilket är gratis! Där kan du ladda upp bilder för publika visningar. |
|
Ja det stämmer Patrik. Kom tyvärr iväg lite sent idag så jag missade lite väl mkt tror jag =/. Fast jag hann med att få en snabb glimt av dig iaf =). |
|
|
Tack för tipset M635 forever här kommer bilderna. ENJOY !! Länk //Nordstedt |
|
|
Instämmer i kören, en fantastiskt trevlig och helt underbar helg. Kan inte bli bättre, trevliga människor, underbara bilar, fantastiskt väder och KNUTSTORP! Bilder. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
En till supernöjd deltagare - bankörning är bara superskoj :) Arrangörer, instruktörer och Cup förare skall ha särskilt tack för att de gör det möjligt för oss att träffas och ha kul på detta vis! Snygga bilder Micke - det blev några riktigt bra bilder på den lilla vita :) //Örjan C Min frilansarblogg: Länk |
|
|
oreo: Misstänkte det var du men var inte 100. Är det några bilder du (eller någon annan oxå för den delen) vill ha så skicka en PowerPost med mailadressen och vilka bilder det gäller så ska jag skicka över dem. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jag körde 150 varv bland de licensierade och brorsan 50 varv med prova på, så det är väl 75% chans att det var jag som körde :) PP på väg... //Örjan C Min frilansarblogg: Länk |
|
|
Tack för en trevlig träff... Olof minns du alla nya ansikten? =) Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.