AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.288

var hittar jag torkarbladen komplett billigast?

Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
var kan man få tag i kompetta torkarblad billigast?jag vet att det finns på bmw,men jag tycker inte att det är rimligt pris.var har ni köpt era torkarblad någonstans på nätet eller var?mvh dicka o...
Visa användare
1.954
Davve
BMW-lös
Citygross har Bosch torkarblad. Vill minnas att jag fick ge 350kr för ett par till min E34 för någon vecka sedan.

------
BMW CS #04839
BMW SC #385

Visa användare
2.660
dicka o
låssnäppet är inte desamma på e39 som e34...
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Ekohalen har oxå Boschs för ca samma pris.

BMW - Beroende Med Wilja!
Visa användare
2.660
dicka o
grabber passar dom till e39?det är ju lite special snäppfästen på e39,som du säkert vet...
Gu
124
Guebo
330d Touring -04
Nu när ni ändå diskuterar reserdelar och priser. Jag vet att detta har diskuterats tidigare och att många menar att original är bäst och ibland också billigare. Det säger jag inte emot. Men man kanske kan hitta delar till bättre priser?

Undrar om någon har provat importera bildelar? Jag är själv BMW-ägare men har också en Land Rover Discovery som jag alltid köper delar till via internet hos en firma i England. Detta funkar klockrent och delarna är ibland endast 1/4 av priset här i Sverige. Kommer efter någon dag med UPS direkt hem till dörren.

Någon som vet var man köper delar till BMW utomlands via internet till bra priser?
Visa användare
652
gorth
530dA -01 Touring
Torkarblad till E34 passar inte till E39. Det har diskuterats förut var man köper dem billigast och om jag minns rätt finns de på Biltema. Jag har köpt från en Webbutik efter tips här på forumet. Kostade visst 450:- för 2. Det går ju oxå att köpa enbart gummit och då är visst BMW ett hyfsat val.

Göran

FWD - Nej tack!
Visa användare
2.660
dicka o
vad hette den webbutiken göran?det lät ju mer rimligt...
Visa användare
652
gorth
530dA -01 Touring
Länk

Göran

FWD - Nej tack!
Visa användare
1.954
Davve
BMW-lös
Att det gällde E39 framgick inte från början... Jag hade heller inte en susning om att det är olika fästen på E34 och E39. Men det spelar ju ingen roll, kan man köpa "billigt" till E34 på ett ställe är chansen stor att man även kan handla till E39 på samma?

------
BMW CS #04839
BMW SC #385

Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Det finns inte bara till E34 utan många andra bilar med!
Kolla bara rätt längd o om det står rätt bil på listan på baksidan...

BMW - Beroende Med Wilja!
Visa användare
2.660
dicka o
tackar så mycket göran för tipset.vet var jag ska beställa i fortsättningen..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.