|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder. Är detta möjligt utan större svårigheter och om det går hur går det med besiktning, kan man regbesikta om bilen utan problem? Om detta inte går är det ointressant för min del. | |
| Kan tillägga att motor + låda från en bakhjulsdriven 325 av samma årsmod redan finns men vad behövs utöver det? | |
| Ganska knöligt då framvagnen inte passar på IX karossen, fjäderbenstornen är framflyttade. Även ändringar i motorn måste göras för att kunna byta oljetråg. | |
| varför inte köpa en billig e30 icke IX då? =) | |
| Går det att få ner en m50 motor i en e30 ix kaross? | |
| Figgeh: anledningen till frågan ät att jag kan få loss en fräsch e30iX till bra pris. | |
| Jamen, fyrhjulsdrift är ju betydligt roligare än bakhjulsdrift... varför i allsin dar konvertera bort det?? | |
| Jo men det hade varit roligt om det skulle hålla också, vad jag har hört vill den inte vara med och leka så värst länge om man (mer än) dubblar orginaleffekten. Men det kan nog någon annan kommentera, har ingen egen erfarenhet hur långt det håller. | |
| Vad jag har hört är inte fyrhjulsdriften på IX så hållbar, men kanske blir dyrare om du ska konvertera om osv. Kolla upp priser först. | |
| har du drivlina och de där ska de vell inte vara nå större problem, de stämmer de är värdelös hjulsdrift på en ix, för de är som en fördelnings låda med 2 drev å en kjedja imellan dom sen går de kardan axlar fram och bak bara | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.