|
|
|
|---|---|
|
Tja har forskat lite om uppgradering utav mjukvaran till automatlådor. fick lite tips ifrån bla hasso om denna tråden Länk Den behandlar främst 7 serien men då jag har en 540 e39a så skulle jag behöva hjälp här. Ringde idag min närmsta bmw verkstad( Rudvihuset i K-Krona) Han jag pratade med sa att massa som jag inte direkt ville veta :) (står i tråden som är länkad ovan) bla priset som jag tyckte va skyhögt, de behövde "kolla" ifall de gick programmera min låda,dvs detta skulle ta mellan 5-10 minuter (oftast) och detta skulle kosta mig 1000 kr! Gick det sedan att uppgradera,ja då åkte jag på 500 kr. 500 kr kan jag gå med på,de är ingenting idag,men 1000 spänn för 5-10 minuters titt! behöver dessutom köra 6-7 mil dit,enkel resa. Så jag tänkte höra med er ifall ni vet nått ställe som man kan ringa till där de sysslar med sånt här o få ett mer direkt svar,gärna runt om i blekinge. Har letat efter koder/nr på min låda idag men jag hittar inget! | |
| ingen som vet var jag kan få ett vettigt svar? vart fixade ni era automatlådor? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.