|
|
|
|---|---|
|
Hej Funderar på att byta upp mig från min 740 -95 till en mer "Fullutrustad" variant eller en Highliner. Var kan jag hitta det? 740 eller 750 ial. | |
|
www.mobile.de Mvh, Johnny |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Vad ska man med en highline till egentligen? Man kan ju inte ens sitta 5 pers i den. De är lite halvt onödiga enligt mitt tycke. Ser för jävliga ut i interiören. KOlla denna E32: Länk Inte för att skärmarna nu är original men vad ska man liksom med mittkonsolen till? Onödig om man inte ska köra limotransport eller nåt sånt. Köp hellre en fin 750iL med en massa utrustning i - den har du större nytta av än en highline. |
|
Länk Mvh Jojje |
|
|
5 personer i en E38 är en för mycket, oavsett Highline eller ej. Alltid kul med det där lilla extra som du får i en Highline om du som jag inte kan få nog av nödvändiga och onödvändiga tillbehör. Vet inte om E38 highline är lika bra utrustad som E32, dvs. kyl bakom armstöd mm. Skall du ha en optionfylld E38 så skulle jag som tidigare nämnt i första hand kollat på mobile.de Mvh. Patric, BMWCS #4598 |
|
Scheckheft |
Highline utrustningspaket hos E32 och E38 är två helt skilda saker. Utrustningspaket Highline till en E38 kunde beställas from årsmodell 99 och fanns i fyra olika varianter: nachtblau - nappaläder champagner Bilder här:Länk carbon - nappaläder kastanj ljus antracit - montana svart, piping chateau scarabäus - Läder Montana pearlbeige piping kastanj mörk Carbon och antracit kunde kombineras med Fondorientierte Ausstattung (446), dvs bord och speglar till baksätespassagerarna. Dyrast av paketen var carbon, följt av nachtblau, antracit och scarabäus. Det förekom att pipingen i säten saknades och att ratten levererades i svart färg tillsammans med instrumentbrädan. Bilen Jojje81 länkar till är ingen Highline utan en Lang med Fondorientierte Ausstattung (446). Angående maverick_750rr inlägg om 5 personer i en E38: modellen var aldrig tänkt som en femsitsig modell oavsett utförande. Detta var BMW väldigt tydliga med när E38 modellen presenterades 1993. Angående trådskaparens fråga: E38 Highline är sällsynta och handlas oftast lite högre. Lättast är det att hitta en 730d/740d med detta utrustningspaket. Mobile, Autoscout och BMW.de skulle jag kolla in i första hand. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.