|
|
|
|---|---|
|
Hej, skulle vilja ha lite stabila värderingtips på min 80-tals klassiker =) Är en vanlig (ovanlig?) chrome-bumper modell, inga kjolar osv. Bilder: Länk Info: 30500 mil Lamelldiffad bakaxel 5-växlad manuell låda Original BMW M-ratt i läder Original M-vinge EltakluckaAlpinvit Blå tyginredning Sommardäck på 17" BMW Original fälgar med högglanspolerad kant, däck 225/45ZR17 Extra uppsättning sommardäck på original BMW TRX-fälg (sånär lagliga) Vinterdäck på 14" alu krysseker Seriemässig utrustning: Servo, elspeglar, dimljus Toppen renoverad av tidigare ägaren, nya halvljusinsatser, styrleder, casterstagsbussningar, framhjulsinställning gjord, mm. Besiktad ua och skattad. Bilen är i gott bruksskick och så gott som ingen synlig rost, går riktigt bra, dvs som den ska! =) Tacksam för värdering då jag blivit sugen på E24:a . Mvh Markus | |
| Mellan 10-15 beroende på hur när en E28galning bilen finns ? | |
|
Tja,för 10' får du sålt den till "vem som helst" ganska direkt misstänker jag.. Men 15' är ju en summa som många spekulanter anser man ska få en E39 för ;) Nästan :) Jag skulle vilja säga att din vagn med dessa fälgar är värd ändå "minst 15' ". Naturligtvis lite beroende på vilka fel eller skavanker som den intresserade spekulanten hittar utöver det du skrivit(för säkert finner den tilltänkta köparen "en o annan" skavank som han vill pruta en smula på. Jag önskar att man skulle få en bra bit över 20' för dessa fina bilar :), men har insett att idag så finns det inte många som skulle ge detta för en "bruksad" 535 E28. Din verkar ju vara en av det bättre ute idag så prova att lägga ut den för vad du anser "skamgränsen" skall vara för en dylik idag :) Men 15' anser ju INTE jag vara ett överpris på något sätt iaf,men jag är väl lite partisk i denna delikata fråga ;) Beror ju på hur många som verkligen är intresserad av denna vagn idag annat än rena entusiaster osv.. Jag har ju tydligen sagt till "några" att bilen( M535) skall ev. bli till salu och har redan fått folk att bli intresserade av bilen,dock är buden nu "under tio papp" och för den summan säljar jag den icket. Mvh Janne. |
|
|
Föressten Marcus...Var det dig jag hälsade på för ett tag sedan när du var på väg ut från Statoil på Teg?....Känner igen vagnen när du skriver "Alpin weiss" om din vagn.. Jag har en Achatgrönmetallic M535:a :) Mvh Janne. |
|
|
Ursäkta mig för felstavningen..."Förresten" skall det ju vara :) Mvh Janne. |
|
|
Tack för värderingarna, är väl typ i dom trakterna jag själv värderat den till, men kul å bra att höra vad andra som har koll tycker. Fler förslag mottages tacksamt! =) Janne T: Ja det var jag, dock med svarta fälgar. Fin färgcombo du har, gör sig bra mot rs-kryssarna! :) |
|
|
Ok,din vagn såg verkligen ut att vara ett fint exemplar....Om du ska sälja "skänk" inte bort den iaf.. Ja...gillar verkligen min 535:a... Vad ska man köpa för bil som ger samma prestanda och utstrålning för dessa pengar? Finns förba**e mig inte :/ Mvh Janne. |
|
|
Ja den är i fint bruksskick, men en e28 från 1986 är sällan rostfri.... Men visst, finns icke mer effekt för pengarna mig veterligt =) |
|
|
Pressa upp priserna på e28. Coolare vagn får man leta länge efter. Förstå vilken garageuppfartsdröm; En platanengrön m535, med bbs rs 16 parkerad bredvid en svart e24 med 17" alpina. mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
|
Ja,inte vill man "släppa" dessa vagnar för billigt....ska nu i höst sälja min M535:a hade jag tänkt...vill egentligen inte,men jag har nu beslutat mig för att bara ha E39:an + 735:an kvar.. Vet inte om det vart rätt beslut...men så får det bli nu.. Mvh Janne. |
|
|
Janne T: jag är intresserad av din m535:a, hör av dig på min mail. am87_911@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.