|
|
|
|---|---|
|
Hej på Er! Jag funderar på att inhandla en kombi då jag skall bli pappa för första gången nu till sommaren. Jag är tacksam för alla förslag och synpunkter jag kan få av Er när det gäller BMW's Touringmodeller. Jag vill ha plats för både golfbagen och barnvagnen. ;) Min Z3'a är ju ingen familjebil precis... Det kanske t o m är någon som är intresserad att byta sin Touring mot min Z3'a? roadZter | |
|
540 E39 Touring är den ultimata familjeracern! /Per |
|
| Håller med Zodiaken:) | |
| 328 eller 330 touring är inte helt fel, med M optik. | |
|
Håller med mosse :-)) Må gott! |
|
|
Hej du lyckliga. Jag är i samma sits som du o jag har köpt en 525 touring -93:a. Kanske för gammal för dig men jag tycker den är precis lagom på allt. mvh Kent söker svensk instruktionsbok till 525 touring -93 |
|
|
Jag har både barn och hund och hade jag haft råd skulle jag köpt en 540 touring E39. Den optimala bilen. Kent: Instruktionsbok kan du inhandla hos närmaste ÅF. Kostar typ en en hundring. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
OK Micke Tack för det mvh |
|
| Nackdelen med E46 T är att du kan glömma att få in båge golfbag, vagn, fru och barn i den samtidigt. Väljer man den får frugan stanna hemma helt enkelt :) | |
|
Håller med om 540 E39 e grym. Om det känns dyrt finns ju även 523/528 till vettiga priser. Skulle nog satsa på en 528 från 97/98 med mycket utrustning. Lycka till! |
|
sebbe_bmw |
540! |
|
540 självklart antingen en 39:a eller en 34:a helst då manuell såklart Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
skinn är faktiskt bra. Lättare att torka bort kräks och glass ifrån än tygklädsel. /göran, vintermannen/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.