AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
901

Vad tycker ni om den här 528 touringen?

Länk

Är det någon som känner till den här bilen? Vad tror ni om den?
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Kolla upp historiken i Tyskland bara. 2100mil/år är lågt där nere.

AE
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Titta på bilen och känns det rätt: Pruta!
co
968
commander_krill
520D touring xDrive -18
525D -11
X3 2,0D -13
530iM -02
Såg inte nackstödet på passagerarsidan en aning märkligt ut? Ser ut som en av de som hör till baksätet.
Det nackstödet har jag inte tänkt på men det ser faktiskt konstigt ut. Det är nog till ett baksäte...
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Vad är det som är konstigt med 2100mil/år?
Jag tycker att jag sitter i bilen jämt men kommer knappt upp i 2000mil/år.

Det fanns över 70st bilar på mobile som är 7-8 år gamla och som har gått under 12500 mil och som kostar UNDER 100' sek.

Länk
be
745
beamer
BMW 320/325 E30 -84
Inget konstigt med det! Bara för att bilar är från Tyskland så betyder det inte att ALLA tyskar kör 5000mil/år. Det finns många tyskar med andra intressen än att bo i bilen :).

I bilens brief så kan man se den tyska ägarhistoriken som visar om bilen haft många ägare och om den varit avställd. Kan även vara en idé att kolla upp verkstäderna som har servat bilen så att de verkligen finns. Är ju rätt enkelt att ta reda på via nätet (gula sidorna i tyskland t ex). Min bil har inte ens slagit över på 15K än trots att den är importerad. Jag väljer dock att lita på miltalet efter mina undersökningar. Det är ju iaf lite enklare om bilen som i mitt fall endast har haft en ägare i Tyskland förutom BMW.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.