|
|
|
|---|---|
|
Tjena Ville bara dela med mig av nya bilderna som tagits på bilen :) skriv gärna vad ni tycker ? posetiva som negativa ;) Länk Länk Länk Länk Länk Länk //mvh | |
|
Skitsnygg bil och kul kombination läder/exteriör. Är dock måttligt förtjust i fälgarna tyvärr. Med BBS Le Mans eller M-original i 19" hade den varit fulländad i mina ögon. :) Länk |
|
|
Hehe tack , jag hade gärna satt dit ett par BBS le mans dom e det grymmaste man kan ha enligt mig =) men smakar det så kostar det med :) funderade på att sätta dit 19" m-fälgen men det känns som alla har det så försökte hitta nåt annat =) men fälgar går ju alltid och byta ut, när jag har råd till BBS le mans så skulle jag inte tveka! |
|
|
Länk |
|
|
Grattis till en snygg bil föresten , tycker bmw gör sig grymt bra i vitt!! Skulle vilja ha en alpin vit m3a nån gång! |
|
|
Fina bilder du har tagit.Knäppte några på min i går kväll. M5a Länk |
|
| Hej M3Flowers vad heter färgen på skinnet? snygg kombination! | |
| bästa färgkombinationen till m3 caben utan tvekan.. grymmt grymmt snygg | |
|
Tog några bilder nu i kväll på M5an.Det är rätt fint ljus på hösten. Länk |
|
|
Läckra bilder på både M3 & M5 an nästan så man längtar tillbaka till beemern :-) Mpower |
|
| gtymmt snygg.. älskar den kombinationen.. tycker oxå att fälgarna är lite sådär på e46:an | |
| Snygg bil & fälgar;)dock skulle bbs le mans vart klockrena men som du säjer smakar det så kostar det.Tycker dom som sitter på är helt klart godkända oxå:D | |
|
Tjena allihopa längesen jag var här på autopower tyvärr skinnet komer jag inte ihåg va det hette tyvärr äger jag inte denna underbara bil längre :( sålde den nyligen så här lagom till avställningstider hoppas nästa ägare tar väl hand om den jag hade 700 underbara mil med den iaf , och nu saknar man den varje dag men ska spara och köpa nåt annat till våren fårse vad det blir en corvette är jag grymt sugen på ! någon som kört c6an här ? mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.