|
|
|
|---|---|
| hej alla glada bmw riders, tänkte redovisa innan samt efter chippning på min m5 e39, prova 10ggr på g-techen tre bästa körningarna blev det mellan 5.15-5.25 till hundra 0-402m 13.38-13.43 som mest 175km/H i slutfart avslagen ac, ur me antispinnen samt en kvarts tank bensin, var sedan hos it´s fun o bytte chip själv förväntade jag mig inga kännbara skillnader eftersom jag är skeptisk och det stämde bra, satt och fundera på hemvägen om att de skulle ju va kul om den gick nån tiondel el två snabbare på 402m , var ut på kvällen och provade igen hann endast två turer, till hundra gick på respektive 5.25, 5,29 0-402 13.40 samt 13.43 jaja tänkte jag för mig själv jag hade ju inte förvänta mig någe under tills jag såg hastigheten börja blinka 178km/h och innan var de i princip omöjligt att komma över 175km/h ,återkommer efter några fler körningar få se om det hinns imorgon, om det var värt det, för mig var de det. Inte för att jag är ute efter att köra i 300blås som första mål, men känslan att veta att den kan gå det är värt mycke för mig sen höjde det iallafall slutfarten på min bil me några km/h på 402m bensinförbrukningen tycker jag sjunkit lite på lansväg i 120 men de e för tidigt att säga. | |
|
Hej. Med så små skillnader är det viktigt att veta hur vädret var vid båda tillfällena samt om det var exakt samma vägsträcka. När jag kör med min Racelogic diffar det normalt mellan 12.5 till 13.5 sekunder mellan 100-200 km/h. Bästa tid någonsin är 12.0 tidigt i våras nästan med minusgrader i luften. Dit kommer jag inte idag hur jag än beter mig. Flåklypa |
|
| de var 16+ första körningarna och mulet. 18+ och mulet efter chippning därmot nästan halvtank då men de är ju inte många kilon kontra en kvarts tank som vid första körningarna, men de ska bli intressant kommande körningar, kör samma vägsträcka jämt när det provas. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.