|
|
|
|---|---|
| Jag blev påkörd i vintras och skall nu äntligen (efter försäkringsbolagens papperstrul) lämna bilen på verkstad för att få framskärm & hela fronten bytt. Då tänkte jag såhär, E34:ans V8-front e ju bra mycket snyggare än den gamla..går det att montera den nya fronten istället? Vad är det man behöver byta? Vad jag tror så är det bara "njurarna" som skiljer från föregångaren...är det fel? Har ngn erfarenhet av detta så e jag tacksam för svar. | |
|
Vad jag vet så är det: -Plastbitarna i njurarna -Kromringarna runt njurarna -Sidogrillarna runt strålkastarna -Frontplåten som njurarna sitter i -Motorhuven Prismässigt så skiljer det nog inget mellan de två olika fronterna. Om du får huven bytt också så är det väl inget att tveka inför och får du inte det så får du väl skaffa en på skroten och kolla upp vad lackering kostar... Vilken front som är snyggast råder det delade meningar om, själv föredrar jag den bredare varianten, men många anser att den smala är mer klassisk och stilren... |
|
|
ajdå...jag hade inte räknat med att behöva byta huven, men den är iofs i behov av lackering den med så då kan man väl lika gärna byta. Men dåså..då har jag en "shoppinglista" åt bilfirman åså får jag kolla efter en huv..det var -93 den kom har jag för mig. Du ska ha stort tack för hjälpen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.