AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.053

Vad anser Ni om kolfiberbackspeglar

Jag är i valet och kvalet att beställa BMW´s kolfiberkåpor till backspeglarna på min kommande 325iA Touring. Jag känner på mig att det kan bli riktigt snyggt till Alpinvitt.
Eller är risken att det känns lite väl mycket Realcar över det?
Gränsen mellan succé och fiasko är hårfin ibland.
Har någon sett denna kombo live?

Ett annat alternativ är svartlackerade som finns på 320Si. Eller ska Jag behålla de vita standardspeglarna?
Vilket tror Ni blir snyggast?
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Som du säger är nog gränsen hårfin där...de känns som de kan bli riktigt snyggt,men vet inte riktigt hur den modellen ser ut..?
Men frågan är om de kanske inte skulle bli snyggare med nån mer svart detalj...typ svarta fälgar lr nåt...
hmm...svårt när man inte riktigt ser hur de ser ut framför sig.
Fälgarna hade Jag tänkt mig i antracitgrått. Det bryter av lagom mot det vita utan att det för den skull blir så extremt som svarta fälgar.
Med vanliga silverfärgade fälgar och vita backspeglar så kan Jag uppleva att en vit bil blir aningen blek. Jag tänker mig olika detaljer på bilen som får den att bli "bättre" än original:

Xenonljus hjälper till att bryta av i fronten. förutom att de är överlägsna halogen. I första hand har Jag dem för deras prestanda.

Svarta backpeglar och antracitfälgar bryter på sidan och M-paketets svarta diffusor bryter bak, samt att railsen gör det på taket. En vit bil kräver nästan ett gäng sådana attribut för att leva upp lite grann.
Frågan är ju som sagt om backspeglarna rör till det för mycket eller om de blir pricken över det berömda I:et.
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Annars är de ju snyggt att behålla dom vita speglarna,och mörka ner rutona...
såhär:
Länk
Länk
Nja, Jag har aldrig varit nåt fan av tonade rutor. Men visst det kan faktiskt vara snyggt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.