|
|
|
|---|---|
|
Vi har precis fått en dotter för 1 vecka sedan. Nu vill jag koppla ur airbagen på min touring så att jag/vi kan ha henne under uppsikt när vi är ute och åker bil, speciellt om man är själv i bilen. Men ska det verkligen behöva ta 1 månad!!! innan BMW kan göra något??? Skicka koder till Tyskland samt fylla i försäkringspapper.... 1 månad!!! När man idag gör bankärenden över nätet på några minuter. Att skicka in en försäkran samt erhålla en kod ska väl inte behöva ta 1 månad? Sorgligt BMW :-( Rena stenåldern och så skryter man med att man leder utvecklingen.... Åtminstone inte på den här punkten! | |
| 1 månad?!?!?!?!? När vi kopplade ur våran, var processen klar redan samma dag vi påbörjade den. | |
|
Hej Beppo! Får man fråga var du fixade det? Jag har ringt Borgs Bil samt BMW i Solna med samma svar... /Peter |
|
|
håller på med samma procedur fast tvärtom :) kopplar in den... skulel göra det på bmw mölndal fast dom hade ingen tid så här på sommaren utan fick ta en annan bmw verkstad där tog det ca 5 dagar för dom att erhålla koderna från bmw mölndal så vet inte riktigt va dom håller på med dom du snackat med lycka till iaf |
|
| M-Bilar i eskilstuna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.