|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon har info om denna bilen. Nyrenoverad motor och verkar väldigt fin överlag, dock sen import. Vad tycker ni om priset på den? Tack på förhand /Andreas | |
| Länken kanske vore bra också ;) Länk | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Finns en tråd om den här Länk och här Länk MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
| Tror inte du hittar liknande till det priset. Var jag på jakt efter en M5 hade jag köpt den. Skulle kanske vara för det trasiga torkarbladet, som jag hade tvekat. | |
|
läckande stöt dämpare bak o bula i huven sen va de nått mer som jag ej kom ihåg har sett bilen och även pratat me ägaren . bilen e fin men inte så fin lite prutning kanske sitter nog inte fel.. som för min del som e kräsen så e den inte tillriktigt fin men om inte så krsen så duger den nog . |
|
| Felvända fälgar fram! Är det seriöst.....; | |
|
har en fråga som jag ändå kan ställa här, vad pyntar ni för en m5 i försäkring? m5 micke: okej stor bula? hur ser den ut i lacken, större repor? vet du om miltalet stämmer? servicebok? Tacksam för svaren! |
|
| Varierar, om vi talar halv så från 4 papp uppåt beroende på ålder och vart man bor etc | |
|
ring ägaren men bulan syns tydligt repor på bak skärmen om jag ej minns fel motorn e i topp skick miltalet tror jag stämmer servicebok hm vet ej .. lacken e väl oki en rekond på bilen skadar inte jag betalar 8 tusen om året i halv + mer försäkring |
|
|
Bilen är nu i min ägo :) Underbar bil! Tack för svaren! MvH |
|
| congratulations and celebrations!! Verkade vara en fin och bra bil! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.