|
|
|
|---|---|
Filip_J |
Sålde min M3 för någon vecka sedan till en medlem här på forumet. Tanken va att jag skulle vara utan bil ett tag nu. Sitter inte direkt i köptankar, men skulle det dyka upp en fin alpinvit 3.0/3.2 skulle jag inte tveka en sekund. Har knappt sett någon på annons under de senaste två åren, i tyskland hittar heller inga. Har alltid älskat BMW's alpinvita bilar. Någon som har en aning om vart alla finns, eller om ni känner någon som tröttnat på sin vita skönhet? =) Tackar. Mvh Filip |
| Länk Vet inte om den ligger här på forumet oxå men här finns en iaf som ja själv e j*vligt sugen på fast har redan för mkt fordon o projekt som väntar :( Men denna verkar väldans fin iaf!! | |
| Fanns en vit i Sundsvall som såldes förra sommaren, en 3,0.. | |
Filip_J |
M3Crille: Anledningen till att den inte blivit såld är för att det är en Us-spec, dvs USAmotorn, 240hk, går som våra 325/328or typ. |
|
Vet att de rullar en Alpinvit här i Gävle. Dock vet ja inte ifall den e till salu ///Micke |
|
| Filip_J; vet d e en Us-spec men hitta bara den till dig just nu! :D Lycka till i jakten iaf o avundas dig om du lyckas få tag i en europa-specad som e alpinvit...! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.