|
|
|
|---|---|
|
Hej vill ha tag på en M3 vinge till min 328 E46.den lilla läppen. Nån som vet vart man kan köpa en sån? mvh karl | |
| Finns ju att köpa lite överallt på olika stylingföretag t.ex Länk Länk | |
| Länk Länk | |
|
Finns på BMW för 1100kr, tejpen som är till kostar 85kr. Jag rekommenderar orginalläppen före dem kopiorna som finns från 600-1000kr, då många av kopiorna är en stor gummiläpp (sladdrig som en snorkråka). Tänka mig att den är svårlackad och inte alls lika bra finish! OBS! Tänk på att det är olika bredder på coupen och sedan (skiljer ca 20mm). |
|
| Finns billiga på blocket.. Har sett för 750 kr=) | |
|
går det att modda fast en m läpp från en e46 till en e36 coupe? vill ha en som sitter där ihop spacklad med luckan alltså utan skarvar. är det möjligt. (vet att man bör använda annat än tejp till att fästa läppen) bmw powaaaaah! |
|
|
Jag ringde till novation i uppsala idag och kollade priset på den lilla m3 vingen(läppen) dom skulle ha 5300kr. Så det får bli en pirat från scstyling i uppsala. mvh elias |
|
|
elish88, det måste ju vara med lack och montering!!!!! Om vi talar till en E46:a så vet jag att den kostar runt 1.100 SEK + en hundring för tejpen för det var vad jag betalade för ca 8 månader sen. Sen åkte jag förbi mion lokala lackerare och gav han 300 spänn för att lacka den. Efter det tog det mig en kvart att sätta dit den på bilen. Så du gör det enkelt själv för 1500 alla gånger. Om du är lite händig med sprayburken kan du säkert spara in 300-hundringen till lacknissen. Men köp för tusan ingen kopia, dom ser oftast ut som sk.t!!! Tro mig jag har kollat in rätt många..... Niklas Fransosen |
|
|
hej! i uppsala så sa dom klart och tydligt 5300kr. monteringen går ju på 2sekunder. var det på en auktoriserad bmw affär du köpte vingen? mvh elias PS: Vart bor du? |
|
|
Originalvingen går att beställa som fabrikslackad, kostar ca 2kkr vill jag minnas. Mvh Asken |
|
|
DS: Jag ringde till min kompis som äger företaget jag beställt vingen ifrån och frågade om det var en gummiläpp eller hur det var. han sa att det var hårdplast och den var klockren. Det visar sig när jag får den om det är skit så får han tillbaka den och ja åker till bmw affären som "Fransosen" bor vid. mvh elias |
|
| på M-bilar i västerås kostar den 1100kr. | |
|
Länk Sechs macht Spass! Min Limo: Länk |
|
| Elish88 Du fick säkert pris på en annan vinge, det finns 2 st att välja på. M3 vingen och en lite större. Va inne på Bmw i veckan och beställde M3 varianten för 1200 kr. | |
|
Jag bor i Stockholm och har fått det priset hos både BMW Solna och Borgs i Vällingby. Men jag köpte bara en :-) Det finns säkert en massa olika piratvarianter, gummiläppar eller i hårdplast av olika kvalite. Fast jag misstänker starkt att om man köper pirat så är det en skillnad i passform framför allt. Tycker att när en originalpryl är så pass billig är det inget att fundera på. Eller om man vill ha Schnitzer eller Harthe får man BMWs passform. Och som sagt, lacka den själv eller hos den lokala lacknissen. BMW tar väl i lite extra för den "tjänsten"... Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.