|
|
|
|---|---|
|
tjenare..jag e på jakt efter en luftmassmätare till en 320i-90... artikelnumret från realoem är 13621710539 eller 13621284407 och det stämmer inte med vad som står på min luftmassmätare = 0280202083... jag har hittat en luftmassmätare men det står 0280202082 istället för en 3 på slutet..skulle det gå att använda den på min motor...mvh johan | |
|
På realoem hittar du BMW´s artikelnummer. Det numret du ser på luftmassemätaren är ett Bosch artikelnummer. Det är olika artiklar beroende på slutsiffra, så du borde hitta en med en 3:a på slutet AE |
|
|
jasså jaja...men okey då får jag fortsätta leta eller om någon har en liggandes i gbg..kontakta mig så e du jätte bussig..mvh johan |
|
|
Sök här på ditt artikelnummer:Länk Du får 176 träffar med priser från 500:- och uppåt. mvh AE |
|
|
mycket bra sida anders hitta 2 st hos skroten nämast mig..ska besöka dem o se vad dem tar för 1...men e man garanterad att dem fungerar? goa hälsningar..johan |
|
|
Då det är begagnade delar lämnas nog ingen garanti, men de skall ju i alla fall fungera vid köpet. Gör upp med skroten så att det är grönt att lämna tillbaka den om den inte funkar. AE |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.