|
|
|
|---|---|
|
Länk Någon som känner till bilen? Alla synpunkter är välkomna! | |
| pruta till 72 tusen,är mitt råd... | |
|
...Hmmm...en nyimporterad BMW....tror den blir svår att sälja för över 65000...tyvärr. Frasse |
|
|
Vadå, tyvärr?! Han skall ju köpa, inte sälja. Miltalet verkar vettigt för årsmodellen och inte så tokskruvat som det brukar. Och helt nyimporterad är den väl inte heller. Den har rullat i Sverige i snart ett år. Förövrigt är det en 98:a AE |
|
| Vore jag dig skulle jag titta närmare på denna Länk | |
| Den är tillverkad i oktober -98 enligt vad jag kan få fram och då räknas den väl som att den är av "modellår" -99. Eller? | |
|
skinkan : Verkar vara en trevlig bil men tyvärr saknar den skinn och jag är för lat för att växla själv så automat är ett orubbligt krav från min sida. :-) |
|
| 523i är en 2,5l motor, ingen 2,3l motor.enligt teknikens värds tester,så är dom korekta hästkrafterna 185hk.detta gjorts 2 gånger på teknikens tester,bra att veta dom som vill... | |
|
125 kw kan väl aldrig bli 185 hk...hur man än räknar va? 170 hk. Punkt slut!!! Frasse |
|
|
Det dicka menar är troligen att när Teknikens värld mätte motorerna i Rototest så gav de runt 185 hk. Jag har själv läst det testet. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.